Koszyk (0)
0
Twój koszyk jest pusty.
Do darmowej dostawy zostało:900zł
Aktualizacja Koszyka
There is no possibility to buy specified quantity of product.

Inquire for bigger amount

Szukaj

0

Zwroty & reklamacje

 
ZWROTY

W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy lub reklamacji, Zamawiający odsyła na swój koszt niespełniający oczekiwań produkt na adres zgodny ze wskazanym w Formularzu Zwrotu.

  1. Zamawiający zobowiązany jest do odesłania towaru należycie zapakowanego wraz z wypełnionym Oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Oświadczenie jest dostępne tutaj - FORMULARZ ZWROTU.

  2. Zwracany towar musi spełniać następujące wymagania:
    a. posiadać komplet metek oraz oryginalne pudełko,
    b. nie może nosić jakichkolwiek śladów używania.
     
  3. Do przesyłki należy dołączyć paragon.


Jeśli wszystkie ww. warunki zwrotu towaru zostaną spełnione, zwrot pieniędzy w wysokości ceny odesłanego towaru, nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie do 14 dni, poprzez uznanie rachunku bankowego podanego przez Zamawiającego na formularzu Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.


 

Przedmioty zakupione w sklepie internetowym MELROSA.pl podlegają zwrotom zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", (Dz.U. 2000 Nr 22, poz. 271). Zamawiający może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie Internetowym bez podania przyczyny, informując o tym fakcie obsługę Sklepu Internetowego w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki oraz odsyłając zakupiony towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.


 
REKLAMACJE 

W przypadku podjęcia decyzji o reklamacji, Zamawiający odsyła na swój koszt niespełniający oczekiwań produkt na adres zgodny ze wskazanym w Formularzu Reklamacyjnym.

- paczka powinna zawierać reklamowany produkt, potwierdzenie zakupu* oraz wypełniony formularz reklamacyjny - do pobrania tutaj  FORMULARZ REKLAMACYJNY

 

*Potwierdzenie zakupu to np. paragon fiskalny, faktura VAT. Bez zapoznania się z reklamowanym towarem nie jest możliwym rozstrzygnięcie przez Sprzedawcę złożonej reklamacji.

Reklamacje rozpatrywane są przez Sprzedawcę najpóźniej w ciągu 14 (czternastu) dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę przesyłki z reklamowanym produktem.


 

  • Wysyłkę produktów zalecamy wyłącznie przesyłkami lub listami rejestrowanymi.
     
  • Nie przyjmujemy zwrotów na inne adresy niż ten podany w formularzu zwrotu.
     
  • Nie przyjmujemy zwrotów z odbiorem w paczkomacie.
     
  • Nie odbieramy paczek za pobraniem.

 

 

 
smart foreash
Szanowni Użytkownicy! Od 25 maja 2018 roku obowiązuje tzw RODO. Informujemy iż ta strona używa plików cookie. Mogą one m.in: identyfikować zalogowanych użytkowników, zbierać statystyki i indywidualnie ulepszać przeglądanie stron.
Zarządzaj i dowiedz się więcej na podstronie Polityka Prywatności
Przechodzę do serwisu Wyczyść cookies i wyjdź